duminică, 9 iulie 2023

Din studioul Radio UNU, la studioul Radio Joyart - 30 de ani de radio si tehnologie!

 


Nu mi-am imaginat in 1993, cum arata un studio de radio. 

    Impreuna cu colegii de la Radio UNU, am trasat pas cu pas, fiecare detaliu, fiecare directie si dati-mi voie sa spun ca satisfactiile au fost pe masura. Un public ascultator multumit, fidel si dornic sa intre in contact cu noi cat mai mult.



    Ce as putea sa spun mai mult decat stiti? 

 Ma refer aici la brasovenii care s-au delectat ani de zile cu emisia postului, pe 68.24 Mhz, 101.9 MHz, apoi numai  in banda vest 95.8 Mhz. 

    Am mers inainte, m-am luptat cu morile de vant, m-am luptat cu ...marea ( ...nu m-am udat! - prea tare) si dupa lupte seculare, am reusit sa pun pe picioare Radio JOYART - www.radiojoyart.ro, on line, kinki, stirionaut, ardelenesc si sper - pe placul dumneavoastra. 

I-am zis - Muzica stirilor!






In rest, stiti!... F.J.T. enterteinment si tot tacamul!

Numai bine!

Niciun comentariu: