vineri, 8 februarie 2019

Despre far, ca despre lumina dintre lumi! - in memoria tatalui meu




"Cred că devenim dependenţi de ceea ce ne învaţă taţii noştri în momente întâmplătoare, când nu încearcă să ne înveţe ceva. 
Suntem formaţi din mici cioburi de înţelepciune."

Umberto Eco

"L-am iubit, pana in ultima lui zi, dar nu am apucat sa i-o spun niciodata. 
Poate ca acum, de acolo, de sus, ma aude, ma vede, ma simte si 
imi calauzeste pasii, asa cum a facut-o intotdeauna.  
Aveam atatea de vorbit !"

Claudiu Oteleanu

"Când sunt copii noştri mici
Noi pentru ei suntem TĂTICI
Ce gingaş e, şi sună bine
TĂTICULE, mi-e dor de tine!

Dar cresc, nu le mai eşti pe plac
Din TATĂ tu devii BABAC
Şi vorba sună trist şi gol
BABACULE, mai dă-mi un pol!
Dar viaţa e un foc de paie
Şi vrei nu vrei, ajungi TATAIE
Iar vorba ta, în râs e luată
TATAIE, ia mai las-o baltă!

Şi-n anii care-ţi mai rămân
Te vor numi doar ĂL BĂTRÂN
Şi vorba lor te năuceşte
BĂTRÂNE, ce-ţi mai trebuieşte?

Copile, tu să ai ştiinţă
Am fost un tată cu credinţă
Şi din puţin, de-a fost să fie
Eu am răbdat, şi ţi-am dat ţie
Dar fă-mi, te rog, o bucurie
La cimitir, de vii la mine
Să-mi zici ca în copilărie
TĂTICULE, mi-e dor de tine!"

Marin Sorescu - Dor de tata...


"Pe cruce, copleșit de durere, Isus Omul, formulează subtila întrebare: 
Tată, de ce m-ai părăsit? 
Nu cere ajutor, dar cred că e singurul pasaj în care Fiul chestionează voința Tatălui." 

Valeriu Butulescu

"Tatăl meu mi-a dat cel mai frumos cadou 
pe care oricine îl poate dărui altei persoane, 
el a crezut în mine. "

Jim Valvano

Niciun comentariu: