miercuri, 19 decembrie 2018

Elveția și România în contextul marelui Război Cultural Mondial în Europa în Anul 2018


Câteva contextualizari istorice, sociopolitice și religioase cu privire la mentalitea și identitatea culturală a Bătrânului Continent.   Punctul de vedere al unui elvețian creștin-conservator cu prilejul referendumului pentru familia tradițională în România



Partea a patra
a unui articol scris direct in limba romana de 
sociologul elvetian Fortunat Reiser, voluntar in cadrul A.O.N.G.T.R.

Elveția, o țară mică, strânsă și îngustă (din toate punctele de vedere) precum și bogată, în ciuda tradiției sale extrem de protestante, s-a dovedit a fi, în mod cât se poate de tragic, deosebit de vulnerabilă la această escrocherie.
Cauzele pentru această decădere a moralei publice și tendința inevitabilă spre Nihilism și chiar Satanism în Elveția sunt nenumerate, însă pot fi identificate patru cauze principale intercorelate, specifice caracteristicilor Elveției protestante:
1.   Distrugerea autorității morale și culturale a Patriarhatului Protestant.
2.   Divinizarea femeilor de o parte și demonizarea bărbaților de cealalte parte.
3.   Condiționarea elvețienilor pentru a fi lucrători și numai lucrători și înălțarea absolută concomitentă a muncii. 
4.   Lipsa completă a simțului umorului, ambiguității morale și conștiinței de natură tragică a existenței umane pe de o parte și conformismului -  obedienței internalizată și mecanică față de sistemul social, politic și economic pe de cealaltă parte.

Începând cu SUA, în anul 1968 mișcarea studențească a popularizat teoriile neomarxiste în Occident potrivit cărora așa-numitul “Patriarhatul Occidental”, adică bărbații bătrâni la conducerea țărilor bogate din Occident, ar fi o forță nocivă a istoriei care ar fi devastat, exploatat și înrobit,  Lumea a  Treia,  prin colonializare și exploatarea resurselor naturale sale și nu  numai atât, ci prin valorile ei creștinești (valorile protestante) asuprind pe membrii vulnerabili (“minorității”) ai societății, astfel asigurând ordinea lor strictă și eficientă:
Personalitatea autoritară, publicată în 1950, a avut o influență substanțiala asupra psihologilor și sociologilor americani. Premisa de la care pornea cartea,  era că prezența în societate a creștinismului, a capitalismului și a familiei patriarhal-autoritare a creat un caracter predispus la prejudecată rasială versus fascism. Personalitatea autoritară a devenit un ghid de campanie națională împotriva oricărui gen de prejudecată și discriminare, bazat pe o teorie că, dacă aceste tendințe malefice nu vor fi eradicate, un al doilea Holocaust ar putea lua ființă, de dată această pe continental american. Această campanie a furnizat, la rândul ei, o baza pentru corectitudinea politică.”
În acest context trebuie știut faptul că până în ziua de azi a supraviețuit așa-numită “antifa”, o grupa marxista de militanți presupusă “anti-fascistă”, însă fără nicio îndoială cu caracter fascist.
Partea centrală a acestei ideologii utopice însă constă în “eliberarea” și “emanciparea” femeii sub control și autoritatea bărbătească, fiindcă astfel întreagă societatea poate fi ruptă în două pentru a orienta pe femeia spre un stat socialist-fascist din ce în ce mai atotputernic în scopul ultim al ideologiei neomarxiste de a bagă în ceață și desolidariza pe oamenii pentru a-i indobitoci și înrobi în cadrul unei distopii intunecate. Femeile,  în Elveția,  însă au fost de-a lungul secolelor unele dintre cele mai libere, autonome și mai ales privilegiate femei de pe acest pământ în ciuda faptului că li s-a acordat dreptul de vot relativ târziu, căci Elveția are tendința de a absorbi toate valurile, modele și capriciile culturale din lumea largă exterioară relativ încet și târziu.
Esența problemei ei însă constă în faptul că, odată absorbite, astfel de nesabuiri sunt răspândite, implementate și chiar maimuțarite orbește până la capăt și dincolo de orice considerare a bunului-simt și adecvanței. Regula aceasta se dovedeste a fi valabilă cu privire la acest fenomen deosebit de dăunător pentru coeziunea socială, ba chiar devastator pentru existența Civilizației Occidentale.
 Femeile sunt privilegiate, ba chiar divinizate peste tot în societate în ciuda faptului că nu au fost niciodată discriminate în mod inechitabil și nu au aceleeasi abilității ca bărbații care însă sunt esențiale în scopul organizării tuturor mecanismele și funcțiunilor societății.
Rezultatul acestei practice descreierate este deci, în mod previzibil, dezastruos și duce la decădere economică, frustrare larg răspândită și vrajba nu doar intre amandoua sexele și mai cu seama în întreagă societatea pentru că Feminismul este o ideologie fascistă și  totalitară din sfera mai largă a Neomarxismului, responsabilă în mod deosebit pentru răspândirea acestei dracii pe scară largă peste tot.
Mai cu seama, Feminism, prin caracteristicile de baza specifice femeii (simulare, disimulare, disociație, machiavellianism, solipsism feminin, asemanari cu psihopatie, conformism, colectivism, mediocritate mintală, indiferență morală și dependență exagerata de alte persoane) duce la Fascism pe de o parte și  prin urmare, la anihilarea bărbatului în societatea de cealaltă parte.
Așadar se poate spune că societatea elvețiană este pe cale de autodistrugere, aflându-se într-un fel de război civil continuu fără reguli și loialități,  cu fronturi nenumerate, pe când pe deasupra are de a face cu ravagiile compuse și agravate de pe urmă unei politice prea permisivă cu caracteristicile compuse ale Neomarxismului pe de o parte și ale Neoliberalismului de cealaltă parte: parazitism, lene, obezitate, așteptări umflate, invidia, bucurie de pe urma necazurilor altora, malițioziate, sabotaj, conformism, lipsa de discernământ, diligență, autonomie, autosuficiență, gândire liberă și independenta; lăcomie, consumerism, singurătate, izolare, înstrăinare, depresie, îndobitocire generală, infantilizare, lipsa de loialitate, onestitate, credibilitate și fiabilitate,  egocentricitate, aroganță, orgoliu și lipsa de moderație, considerare, empatie, recunoștință și apreciere și prin urmare, politețe, decență, amiabilitate, compasiune, respect și omenie, morală socială și sexuală și spiritul civic în general.
Pe scurt: avem de a face cu cele șapte păcâte de moarte: Mândria (Superbia), Iubirea de argint (Avariția), Curvia (Luxuria), Mania (Ira), Lăcomia pantecului (Gulă), Zavistia (Invidia) și Lenea (Acedia).
În concluzie, este clar dincolo de orice îndoială că Satana a luat putere în Elveția, transformându pe acest stat țărănesc minunat, democratic, bogat și liber de odinioară într-un stat polițienesc plin de psihopați și informaticieni  ticăloși, care ar fi făcut pe cei mai cruzi și nemiloși despoți si macelari bolșevici din Uniunea Sovietică negri de invidie.
De fapt, acest rezultat distopic al abrogarii Patriarhatului Protestant fusese prevăzut și publicat deja în anul 1990, când cel mai însemnat și prolific cunoscător, satirist și autor al țării, Friedrich Dürrenmatt, cu prilejul vizitei renumitului erou al eliberării Cehoslovaciei din ghearele  Marxismului, Vaclav Havel, a numit Elveția,  o închisoare cu un popor laș și fricos, care joacă în același timp pe amandoua roluri de gardian pe de o parte și de deținut de cealaltă parte.
Dacă a fost așa atunci, ce mai putem spune despre starea de fapt acum,  dupa un rastimp de aproape 30 de ani?!


Niciun comentariu: